РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)Наукова періодика України (4)
1.

Хлєбникова Т. М. Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
2.

Черновол-Ткаченко Р. І. Концептуальні засади управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
3.

Кабанська О. С. Оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування у процесі позааудиторної навчальної діяльності // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
4.

Стяглик Н. І. Про можливість використання доробок психологічного консультування в роботі викладача педагогічного ВНЗ // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
5.

Тихонович В. М. Роль консультації у підготовці майбутнього вчителя до роботи у профільній школі // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
6.

Дейниченко Г. В. Забезпечення змістового компоненту готовності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей до технічного конструювання // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
7.

Малихина О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
8.

Іноземцева С. В. «Особливі потреби» як проблема навчально-виховної діяльності в спеціальних освітніх закладах // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
9.

Трофимов О. Є. Підготовка студентів до комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання та нових інформаційних технологій // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
10.

Белозьорова Н. О. Вдосконалення методики початкового навчання у діяльності недільних шкіл України наприкінці 50-х - на початку 60-х рр. ХІХ ст. // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
11.

Ткаченко Л. П. Риторика як навчальна дисципліна в українських колегіумах (XVII - XVIII століття) // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
12.

Ткачов С. І. Громадянська освіта як багатомірне поняття // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
13.

Григорова Л. С. Соціально-педагогічні ідеї у поглядах зарубіжних педагогів на роботу з обдарованими дітьми (історичний аспект) // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
14.

Балацинова А. Д. Педагогічна підтримка обдарованих учнів у позакласної роботі загальноосвітніх шкіл України (друга половина ХХ століття) // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
15.

Еллис І. О. Образ вчителя в контексті актуальних проблем педагогічної науки в період 70 - 80-х рр. ХХ століття // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
16.

Кін О. М. Розвиток студентського самоврядування у вітчизняній педагогічної теорії та практиці // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
17.

Лазарєва К. С. К. Д. Ушинський про навчання молодших школярів опису // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
18.

Журкина С. В. Генеза розвитку системи тьюторства у Великій Британії // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
19.

Назаренко М. Б. Групова робота на уроці // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37.
20.

Гриньова В. М. Обдарованість: суть, види, принципи // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського